×

Όροι & Προϋποθέσεις

Καλώς ήλθατε στην  ιστοσελίδα μας. Κάνοντας χρήση του site μας, συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους, τους οποίους θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά.

Πληρωμή με αντικαταβολή

Με αντικαταβολή δηλ. πληρωμή με μετρητά  κατά την παράδοση. (ο αποστολέας βρίσκεται στον ίδιο χώρο με τον παραλήπτη).Το κόστος της αντικαταβολής στα τεχνητά προϊόντα ανέρχεται στα 2,5 ευρώ.

Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

Απευθείας μεταφορά του ποσού  σε τραπεζικό λογαριασμό, βάζοντας τον αριθμό της παραγγελίας  στην αιτιολογία, στις τράπεζες που αναφέρονται παρακάτω:

Εθνική Τράπεζα
Αριθμός λογαριασμού 337/40273371
IBAN: GR5901103370000033740273371
Δικαιούχος Μαρία Μιχαηλίδου του Ιωάννη

Τράπεζα Πειραιώς
Αριθμός λογαριασμού 5241003517280
IBAN: GR5701722410005241003517280
Δικαιούχος Μαρία Μιχαηλίδου του Ιωάννη

Η απόδειξη κατάθεσης παρακαλούμε πολύ να αποστέλλεται με e-mail στο info@fleri.gr και  ώστε η παραγγελία σας να θεωρείται έγκυρη και να μπορεί να εκτελεστεί.

Πληρωμή με κάρτα

Με πιστωτική κάρτα όπου κατά την διάρκεια των συναλλαγών σας μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλον  των συνεργαζόμενων τραπεζών μας. Κανένα οικονομικό στοιχείο που αφορά εσάς ή την κάρτα σας δεν γίνεται γνωστό σε εμάς και κανένα στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται σε οποιοδήποτε αρχείο μας. Η συναλλαγή σας, αφορά μόνο εσάς και την τράπεζα. Οι κάρτες είναι όλες αποδεκτές .

Κόστος Αποστολών

  • Δωρεάν στην πόλη της Δράμας .
  • Δωρεάν αποστολή σε όλα τα μαιευτήρια της Δράμας.
  • Δωρεάν αποστολή σε παραγγελίες άνω των 49 ευρώ και βάρους 2 κιλών.
  • Για  παραγγελίες εκτός του κέντρου της Δράμας και προς τις υπόλοιπες περιοχές παρακαλούμε ελέγξτε τον πίνακα χρεώσεων για την κάθε περιοχή.
  • Για τις περιοχές που δεν εμπεριέχονται στον πίνακα ,παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα.

Πίνακας περιοχών νομού Δράμας

Χωριστή 5 ευρώ
Δοξάτο 8 ευρώ
Άγιος Αθανάσιος 10 ευρώ
Καλαμπάκι 10 ευρώ
Φτελιά 8 ευρώ
Μυλοπόταμος 5 ευρώ
Ξηροπόταμος 6 ευρώ
Προσοτσάνη 15ευρώ
Βιομηχανική Δράμας 7 ευρώ
Μοναστηράκι 5 ευρώ
Μαυρόβατος 5 ευρώ
Αργυρούπολη 9 ευρώ
Σιταγροί 10 ευρώ

Άλλες διευκινίσεις διαδικασίας παράδοσης φυσικών προϊόντων

Οι παραδόσεις γίνονται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και επιβεβαίωσης με τον παραλήπτη για την παραλαβή. Σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη επικοινωνούμε με τον αποστολέα για περαιτέρω πληροφορίες.

Τα προϊόντα μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με την εποχή και τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν κάποια λουλούδια (ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν όπως pot, βάζο, βάση κλπ.) ή έχει εξαντληθεί το χρώμα του λουλουδιού που επιλέξατε, τότε θα αντικατασταθεί με παρόμοιο είδος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αν η συγκεκριμένη αλλαγή διαφοροποιεί σημαντικά την εικόνα του προϊόντος που παραγγείλατε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να ζητήσουμε την συγκατάθεσή σας για την διεκπεραίωση της παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν δεχθεί να παραλάβει τα λουλούδια του δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί σας, να την παραδώσουμε σε νέα διεύθυνση – χρεώνοντας επιπλέον μεταφορικά εφόσον χρειάζεται .

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει παρά την τηλεφωνική συνεννόηση που πάντα προηγείται για την ώρα παράδοσης,  η παραγγελία επιστρέφει στο κατάστημά μας. Ενημερώνεστε τηλεφωνικά και είτε παραλαμβάνετε οι ίδιοι το προϊόν από την έδρα μας, ή η παραγγελία σας αποστέλλεται εκ νέου (κατόπιν νέας συνεννόησης με τον παραλήπτη) και χρεώνεστε τα extra έξοδα αποστολής που προκύπτουν.

Μετά από επικοινωνία με τον παραλήπτη, μπορούμε να δεσμευτούμε για την ώρα παράδοσης. Τυχόν σχόλια κατά την παραγγελία, όπως "παράδοση στις 18.00" ή "παράδοση 10.00 - 10.15", λαμβάνονται υπόψιν και κάνουμε ότι μπορούμε να τα εκπληρώσουμε αλλά στο τέλος ισχύει ότι αναφέρουμε εδώ. Τις ημέρες με έντονη κίνηση (όπως στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου), οι ώρες ενδέχεται να διαφέρουν.

Από τη στιγμή υποβολής της παραγγελίας, μεσολαβούν τουλάχιστον κάποιες ώρες μέχρι να μπει το προϊόν σε σειρά στη παραγωγή και να ετοιμαστεί, να ξεκινήσει το δρομολόγιο που έχει και άλλες παραγγελίες και να παραδοθεί. Αν κάποια ημέρα υπάρχει μεγάλος όγκος παραγγελιών, η ώρα για αυθημερόν παράδοση μπορεί να αλλάξει.

Λόγοι μη παράδοσης

Σε πολύ λίγες περιπτώσεις και κυρίως για εξωτερικούς, μη προβλεπόμενους λόγους ενδέχεται να μην μπορέσουν να πραγματοποιηθούν παραδόσεις. Παραδόσεις σε μέρη που ο κακός καιρός (συνήθως επαρχία) δεν το επιτρέπει (χιόνια κτλ) αναβάλλονται για επόμενη ημέρα.

Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων Φυσικών Προϊόντων

Οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές όσο αναφορά τα φυσικά προϊόντα.

Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων

Πολιτική Παράδοσης Προϊόντων

Η παράδοση γίνετε αυθημερόν εφ ’όσον υπάρχει η διαθεσιμότητα του προϊόντος .

Από τα στοιχεία της παραγγελίας ερχόμαστε σε επικοινωνία με τον αποστολέα και τον ενημερώνουμε για τυχόν καθυστερήσεις , αλλαγές στα χρώματα ή τα σχέδια.

Σας παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση: info@fleri.gr είτε να καλέσετε στο τηλέφωνο: 2521027404.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει εκτελεστεί, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα τη χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Επιστροφή μη ελαττωματικών τεχνητών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Ο καταναλωτής οφείλει εντός 14 ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε στο κατάστημα το αίτημά του για υπαναχώρηση, να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας παραγράφου.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Εφόσον ο αγοραστής επιλέξει επιστροφή των χρημάτων του, το κατάστημα θα προβεί στην επιστροφή ακριβώς με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η διαδικασία έχει ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στο κατάστημα το τίμημα από την Τράπεζα, το κατάστημα θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα" θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν, από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Ο όρος ισχύει μόνο για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.fleri.gr.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το κατάστημα αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει το κατάστημα και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Το κατάστημα είναι πρόθυμο να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και τη λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία των προϊόντων αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει το κατάστημα για τη μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από το κατάστημα και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Το κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Γενικές πληροφορίες

Ο υπολογισμός και η χρέωση του κόστους αποστολής της παραγγελίας σας γίνεται αυτόματα με την καταχώρηση του ταχυδρομικού κωδικού της διεύθυνσης αποστολής όταν έχετε ολοκληρώσει την καταχώρηση των προϊόντων στο καλάθι αγορών σας και πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση αντικαταβολής ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει αν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη).

Στις αναφερόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 13% για τα φυσικά προϊόντα και 24% για τα τεχνητά.

Σε περίπτωση δυσκολίας πρόσβασης στον χώρο παράδοσης, είναι απαραίτητο να μας ενημερώστε με email στο info@fleri.gr αναγράφοντας πάντα τον κωδικό παραγγελίας.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς.

Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από τον χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορείτε να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα. Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από τον μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.

Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από τον χώρο, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, είτε θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier.Ο όρος ισχύει μόνο για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.fleri.gr.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων.

γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ.) και την πλήρη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος. Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από τo κατάστημα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται είτε επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη . Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την κατάστημα. Ο πελάτης δε, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την επιδιόρθωση του προϊόντος. Ο όρος ισχύει μόνο για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.fleri.gr.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας το κατάστημα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του καταστήματος πλέον. Το κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων από το κατάστημα. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του καταστήματος προς τον πελάτη.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν το κατάστημα με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
  • Προϊόν με ουσιώδες ελάττωμα, το οποίο παραδίδεται στον πελάτη και δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά του, αντικαθίσταται από άλλο πανομοιότυπο.

Διάφορα

Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.Το κατάστημα μας δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής του υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση. Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μία ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το κατάστημα μας, διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Το κατάστημα μας αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας) παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@fleri.gr Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει τη διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/inde

Ασφάλεια προσωπικών στοιχείων χρηστών

Τα στοιχεία των χρηστών ή των επισκεπτών της ιστοσελίδας, δηλώνονται σε συγκεκριμένες φόρμες της ιστοσελίδας και καταχωρούνται αμέσως σε βάσεις δεδομένων που διατηρεί η εταιρεία για την εξυπηρέτηση των πελατών της. Τα προσωπικά δεδομένα κάθε χρήστη / πελάτη μας είναι απόρρητα και δε διαβιβάζεται το περιεχόμενο αυτών πάρα μόνο στον χρήστη / πελάτη της εταιρείας μας.  Η ιστοσελίδα μας παρέχει την ασφάλεια των στοιχείων των πελατών μας και δεν επιτρέπει τη χρήση αυτών για εμπορικό ή άλλο λόγο. Μοναδική εξαίρεση ανακοίνωσης προσωπικών στοιχείων αποτελεί η καθ’ οιονδήποτε τρόπο παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου με στόχο τη βλάβη άλλων χρηστών ή την παραποίηση του κώδικα χρήσης της παρούσας ιστοσελίδας. Εμπορικά ονόματα και πάσης φύσεως διακριτικά γνωρίσματα (σήματα, εικόνες, λογότυπα κ.τ.λ.) που αντιπροσωπεύουν το fleri.gr ή οποιοδήποτε τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο προστατεύονται από την νομοθεσία για τη Βιομηχανική Ιδιοκτησία και η χρησιμοποίηση τους στο δικτυακό τόπο με κανέναν τρόπο δεν αποτελεί ή μπορεί να ερμηνευτεί ως εκχώρηση τους ή παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης τους, με οποιαδήποτε μορφή

Μενού

Ρυθμίσεις

Κάντε κλικ για περισσότερα προϊόντα.
Δεν βρέθηκαν προϊόντα.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν λογαριασμό για να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας στοιχεία.

Είσοδος

Δημιουργήστε ένα δωρεάν λογαριασμό για να χρησιμοποιήσετε τις λίστες επιθυμιών.

Είσοδος